Inhoudsopgave
- Wij zijn grenzenloos door het CW assessment
- Welke grenzen heb jij?
- Pas jij binnen onze grenzen?
- Pas je niet binnen de grenzen?
Door CW assessment kunnen wij het vertellen. Wij zorgen ervoor dat onze relaties zichtbaar en herkenbaar zijn voor hun relaties. Dit kan door de manier van inrichten van het kantoor, tot autobelettering of reclames in een lichtzuil langs de weg. Wij gaan tot het uiterste voor onze relaties.
Wij zijn grenzenloos door het CW assessment
Dankzij het CW assessment kennen wij geen grenzen. Nou ja, hooguit de grenzen die onze relaties aangeven. Wij zorgen ervoor dat onze relaties zichtbaar zijn zonder daarbij dat wat onze relatie nou juist maakt uit het oog te verliezen. Herkenbaarheid door juist de kracht van onze relaties te laten zien dus.Onze medewerkers krijgen, binnen de grenzen van de relatie, alle vrijheid om de vertellen wat onze relaties willen vertellen. We denken mee van het begin tot het eind en zorgen ook dat de productie van het eindproduct goed verloopt. Dit vergt van onze medewerkers dan ook veel inlevingsvermogen en creativiteit. Om ons hiermee volop bezig te kunnen houden, baseren wij ons aannamebeleid van medewerkers in grote mate op een assessment.
Welke grenzen heb jij?
Vertel ons in een brief met curriculum vitae wat jouw grenzen zijn en wek onze nieuwsgierigheid daarin op. We nodigen jou dan uit om jou te leren kennen. Althans een eerste indruk, want het echte leren kennen doen wij aan de hand van een assessment. Dit is dan ook gelijk de volgende stap in de selectieprocedure.Jij vertelt tijdens het assessment uitgebreid wie jij bent, wat je leuk vindt om te doen en wat niet, hoe je het liefste werkt en hoe juist niet en waar jij de drive vandaan haalt om iedere dag weer 100% van jezelf te geven. De antwoorden op deze vragen vertel jij door het invullen van een vragenlijst. Door jouw antwoorden komen wij er ook achter wat je allemaal al kan en waarin we jou kunnen begeleiden om dat te verbeteren.
Jouw creativiteit en inlevingsvermogen kan jij bewijzen door het voorbereiden van een advies voor een fictieve relatie. Je leest je in en bedenkt en beschrijft het advies. Het advies voldoet volledig aan de wens van de klant en laat de identiteit van de klant volledig ongemoeid. Het is het werk dat je straks dagelijks gaat doen, dus voor jou en voor ons dé mogelijkheid om te zien of jij goed functioneert.