Inhoudsopgave
- Werk aan duurzaamheid met Coca-Cola assessment
- Meer dan alleen de verkoop van producten
- Doorgaan met de procedure na het gesprek
- Een dosis nieuwe zelfkennis na de vragenlijsten
- Bewijs jezelf aan de hand van een fictieve case
Werk aan duurzaamheid met Coca-Cola assessment
Coca-Cola assessment kennen we allemaal van de producten die dagelijks in de supermarkt te vinden zijn. Echter zit er meer achter het bedrijf dan alleen deze producten. Het bedrijf zorgt er namelijk voor dat over heel de wereld zintuigen geprikkeld worden met meerdere merknamen, die het bedrijf zelf produceert en verkoopt. Aan de hand van een groot netwerk kan er niet alleen voor gezorgd worden dat er nieuwe producten in de schappen komen, maar wordt de expertise voor meer dingen ingezet.Meer dan alleen de verkoop van producten
Zo werkt Coca-Cola assessment ook mee aan medicijntransport en de bewustwordingsacties die gevoerd worden omtrent hiv en aids. Daarnaast zijn er regelmatig sponsoracties, waarbij zij als hoofdsponsor aanwezig zijn om er een succes van te maken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Olympische Spelen. Maar waar het bij het bedrijf echt om draait is duurzaamheid. Daarom is er samen met de medewerkers een duurzaamheidsplan opgezet. Welk onderdeel van het bedrijf je ook onderzoekt, de medewerkers zijn hier een belangrijke schakel in. Daarom wordt er altijd voor gezorgd dat er veel trainingen aangeboden kunnen worden, waarvan nieuwe medewerkers ook kunnen profiteren vanaf het moment dat er een assessment is gedaan bij de sollicitatieprocedure.Doorgaan met de procedure na het gesprek
Je start de sollicitatieprocedure door jouw sollicitatiebrief in combinatie met jouw CV door te sturen voor een specifieke functie. Deze documenten worden intern bij Coca-Cola assessment besproken om te zien of je in een eerste opzicht bij het bedrijf zou passen. Als jij bij een van de beste sollicitanten behoort, nodigt het bedrijf je uit voor een gesprek. Hier wordt verder op jouw persoonlijkheid en ambities ingegaan en kunnen de verwachtingen uitgesproken worden. Uiteraard moet het van beide kanten klikken om door te gaan met de procedure. Als dit zo is, ga je door naar het assessment.Een dosis nieuwe zelfkennis na de vragenlijsten
Het assessment van Coca-Cola assessment gaat voornamelijk over jouw persoonlijkheid. Je zult hierdoor al genoeg zelfkennis moeten hebben om de vragen zo goed mogelijk in te kunnen vullen. Neem hier vooral ook jouw carrièrewensen in mee. Zo ontstaat er een beter beeld van jou als persoon en waar jij in het leven staat. Jouw vaardigheden zijn ook belangrijk. Daarom komen er nog verschillende tests voorbij waarmee jouw sterke en zwakke punten in kaart kunnen worden gebracht. Hierdoor ontstaan er verschillende verbeterpunten, waarop je jezelf kunt richten als je aan het werk bent binnen het bedrijf.Bewijs jezelf aan de hand van een fictieve case
In sommige gevallen wordt er bij functies binnen Coca-Cola assessment gevraagd om nog een extra onderdeel van het assessment te doen. Dit is een case, waarbij een fictief probleem of uitdaging opgelost moet worden. Van begin tot eind word je in de gaten gehouden en wordt gekeken hoe je handelt in zo’n situatie. Aan de hand hiervan en de overige vragenlijst ontstaat er uiteindelijk een assessmentrapport. Op basis van deze resultaten krijg je te horen of je bent aangenomen of niet. Bij een positieve uitslag krijg je een aanbod en kun je de arbeidsovereenkomst tekenen. Het assessment wordt gedurende jouw carrière als leidraad voor ontwikkelingen gebruikt. Zo kun je altijd op zoek gaan naar passende cursussen en doorgroeien binnen het bedrijf.og meer oefenen
Wil je nog meer oefenen? Doe dan de assessment training. Met de assessment training kun je tegen een vergoeding levenslang veel gebruikte onderdelen van een IQ test onbeperkt oefenen. Op die manier zorg je er voor dat je beter presteert op een assessment en je zult hoger scoren voor een IQ test en de andere onderdelen. Klik hier om verder te gaan.